EYRA SAKIT

sakit yang pertama tahun 2012,, :XD . 
sakit , putus cinta ? eh, sama sekali bukan!!!! ,,
sakit perut oi, start jam 3 pagi .
masa tu baru jer wish HEPI BEFDAY kat AMEND(kekasih gelap) HAHA!
kemudian , 5 pagi , 6 pagi , 7 pagi saya tak henti2 bukak pintu tandas! HAHA 
mulanya saya nak siap gi skolah , tpi memandangkan perut saya masih sakit so saya bercuti la sehari(cuti sakit, pelajar sekolah tiada cuti)
mama bawak saya gi KLINIK , x de pa2 pon , 
doktor just cakap jaga kesihatan ,
then balik..
doktor bagi saya 5 jenis PIL,. 
tpi peliknya dia bagi saya pil GASTRIK? nape? entah ,. :)
sekarang nie pun perut saya masih terasa sakitnya :( tapi tak bukak tandas lagi doe , hehe
harap esok hari dah baik dan makin sihat ,...... GOD BLESS, AMEN....



SAKIT!!


No comments:

Post a Comment