< SHOCK >

DON'T COMMENT MY BROKEN ENGLISH! ! haha ,,..saya slumber jer ,, 
nie,.. 
mlam ahad yang lepas , tanggal 15 JANUARI 2012 saya dikejutkan dengan berita kematian seorang kawan , MATTHEW GERARD. mula2 saya off handfhone dgan alasan nak charging,,tpi sbenarnya saya tak mau diganggu kerna sudah addict sangat dengan facebook ! sbab tu off hp , ingatkan tak de pa2 yg akan berlaku. start dari jam 6.30 petang saya bukak mukabuku saja. tak henti2.

kazen saya hntar chat kat saya bagi tau 'MAT meninggal'. lalu saya terus bagituu my mum. my mum pun blur ,, sape kah org tu.... saya cakap lagi mungkin org tu kazen evie kat kpg hilir,, my mum heran , tak pernah pun dngar nama tu sbelum nie. jadi saya baca balik apa yang kazen saya type kat chat,,,, baca baca baca ,. HUH!!!!!!!! baru saya faham , mate tu rupanya . saya pun terus ambik hp dan on. dh banyak sms dari kawan saya bagitau mate tu meninggal xcident . hmmmm so sad. saya macam bermimpi saja ,. walaupun tak rapat sangat dengan mate tpi dia slalu panggil nama saya kat sekolah ,.. x sombong... selalu senyum ,.. paling saya ingat dia selalu jer late datang sekolah sampai bediri kat tiang bendera sekolah . 

Lepas saya baca sume sms tuh , saya trfikir nak pegi hospital terus tpi x jadi kerna kawan bagitau yg mayatnya suda dibawa balik ke rumahnya di Kpg Kekan... 

Harap rohnya tenang di alam sana ., 

setakat ini sajalah yang dapat saya kongsikan kat blog saya ,.. 

GOD BLESS HIM ... AMEN..


No comments:

Post a Comment